دانلود فرهنگسرا سه بعدی اسکچاپ

شیت بندی لایه باز معماری ، پاورپوینت و سه بعدی اسکچ آپ

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

دانلود فرهنگسرا سه بعدی اسکچاپ : برای بررسی اصول طراحی مجموعه‌های فرهنگی (فرهنگسراها)، ابتدا باید ماهیت و کاربری چنین مجموعه‌هایی مشخص شود. این مهم بدون اطلاع و شناخت فرهنگ و خصوصیات آن ممکن نخواهد بود.فرهنگسرا سه بعدی اسکچاپ توسط نرم افزار اسکچاپ طراحی شده و حجم آن 3 مگابایت است .
دریافت فایل معماری

بعد از این شناخت، به مطالعه و بررسی فضاها و عملکرد آنها خواهیم پرداخت. سعی کرده‌ایم با بررسی نمونه‌هایی در این زمینه، افق‌هایی خاص در ذهن مخاطب پدید آوریم تا طراح نیز بخش‌ها و فضاهای دیگری را که می‌توان به این نوع مجموعه‌ها اضافه نمود، در برنامه‌ی فیزیکی طرح بگنجاند.فرهنگ فارسی معین، فرهنگ را به معنای ۱) علم، دانش، ۲) تربیت، ادب، ۳) واژه‌نامه، کتاب لغت، ۴) عقل، خرد، ۵) تدبیر، چاره تعریف کرده ‌است. این واژه از دو جزء تشکیل شــده: «فَر» و «هَنگ». فَر: الف) به معنی نیروی معنوی، شکوه، عظمت، درخشندگی، جلال و غیره ب) یک پیشوند که در این صورت معنی جلو، بالا، پیش، بیرون را افاده می‌کند. هَنگ: از ریشه‌ی اوستایی «ثنگ» به معنی کشیدن و فرهَختن و به معنی «تعلیم و تربیت» می‌باشد.

معروف‌ترین و شاید جامع‌ترین تعریف فرهنگ را ادؤارد تایلـر چنین بیـان نموده است:

فرهنگسرا سه بعدی اسکچاپ : «مجموعـه‌ای پیچیـده، دربرگیرنده‌ی دانستنی‌ها، اعتقادات، هنرها، اخلاقیات، قوانین، عادات و هرگونه توانایی دیگری است که انسان به‌عنوان عضو جامعه آن را کسب کرده باشد. فرهنگ، واژه‌ای است درباره‌ی شیوه‌ی زندگی مردم؛ به معنی روشی که مردم، کارها را انجام می‌دهند. گروه‌های متفاوت مردم، ممکن است که فرهنگ‌های متفاوتی داشته باشند. فرهنگ، به‌وسیله‌ی آموزش به نسل بعدی منتقل می‌شود. در حالی که ژنتیک به‌وسیله‌ی وراثت منتقل می‌شود. هر منطقه از کشوری می‌تواند فرهنگی متفاوت با دیگر مناطق کشور داشته باشد.»
دریافت فایل معماری

محصولات مشابه

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.