دانلود شیت بندی معماری با فتوشاپ لایه باز

شیت بندی لایه باز معماری ، پاورپوینت و سه بعدی اسکچ آپ

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

دانلود شیت بندی معماری با فتوشاپ لایه باز : شیت کامپیوتری با استفاده از نرم افزار های مربوطه طراحی می شوند که از این نرم افزار ها میتوان به نرم افزار هایی مانند آرشیکد , اسکیچ آپ , اتوکد autocad , فتوشاپ و  … اشاره کرد .
در هنگام طراحی شیت معماری کامپیوتری معمولا به این گونه می باشد که ابتدا با استفاده از نرم افزار هایی همچون اتوکد و رویت و یا ارشیکد طرح دو بعدی طراحی میگردد و سپس با استفاده از تری دی مکس و اسکچ آپ حجم طرح ترسیم و مشخص می گردد ,
از همه نرم افزار ها نقشه ها با فرمت های jpg و jpeg خروجی می شوند و بعد با طراحی شیت نهایی در فتوشاپ این طرح روی مقوا پلات گرفته میشود .

 

شیت بندی لایه باز

آموزش تغییر رنگ پس زمینه در فتوشاپ

تغییر رنگ پس زمینه در فتوشاپ

حتما برای شما هم پیش آمده که جلوی دیواری سفید و ساده‌ا عکس گرفته‌اید. اما چه جالب تر می‌شد اگر دیوار رنگ دیگر و یا پر از اشکال زیبا و دلنشین بود. شاید هم بخواهید رنگ پس زمینه عکس خود را به سفید و یا مشکی تغییر رنگ دهید. با استفاده از آموزش تغییر رنگ پس زمینه در فتوشاپ می‌توانید تمامی این کارها را انجام دهید و عکسهای خلاقانه‌ای بسازید. این آموزش راحت‌تر و سریع‌تر از آن است که حتی فکرش را می‌کنید.
همچنین برای مشاهده جزییات کار می‌توانید “ویدیو آموزشی کامل تغییر رنگ پس زمینه در فتوشاپ” را که در انتهای مطلب قرار داده‌ایم، ببینید و استفاده کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.