دانلود شيت لايه باز معماری پوستر فتوشاپی

شیت بندی لایه باز معماری ، پاورپوینت و سه بعدی اسکچ آپ

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

دانلود شیت لایه باز معماری پوستر فتوشاپی : شیت با تأکید بر نقاط قوت طرح معماری طراحی شده است. برای ارائه جذاب تر طرح های معماری خود نیازمند قالبی هستیم که طرح را ارائه کنیم. امروزه استفاده از شیت بندی های دیجیتالی که با استفاده از نرم افزار فتوشاپ و سایر نرم افزار ها ایجاد میشوند همه گیر شده است. طرز چینش و چیدمان طرح معماری درون شیت بندی مورد نظر بسیار اهمیت دارد.شیت بندی با فتوشاپ آماده فوق به صورت لایه باز بوده و حجم آن 8 مگابایت است.

دریافت فایل معماری

دریافت فایل معماری

“شیت لایه باز معماری ” با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است که دارای رزولیشن 300 و ترکیب رنگی cmyk میباشد .دانشجویان معماری به سرعت می توانند با این قالب حرفه ای شروع کنند و به راحتی شیت بندی های دیجیتالی جذاب خود را ایجاد کنند. این شیت دارای طراحی مدرن ، زیبا و جذاب میباشد.

روشن کردن بخشی از تصویر در فتوشاپ: اصول پایه

در فتوشاپ دو روش پرکاربرد برای روشن کردن عکس بخشی از تصویر وجود دارد:

  • ابزار selection
  • ابزار brush

روش روشن کردن مبتنی بر ابزار selection با انتخاب بخشی از تصویر کار می کند سپس تنظیمات روشنایی را فقط در آن قسمت اعمال خواهد کرد.

در واقع با انتخاب ناحیه مورد نظر تنظیمات روشنایی را روی آن اعمال می کنید و خواهید دید که نسبت به سایر قسمت ها روشن تر شده است. این ابزار یک روش عالی و سریع برای روشن کردن تصویر است اما اگر ظرافت بیشتری می خواهید باید روش دیگری را امتحان کنید مثل ابراز brush.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.