دانلود شیت بندی معماری با فتوشاپ psd

شیت بندی لایه باز معماری ، پاورپوینت و سه بعدی اسکچ آپ

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

دانلود شیت بندی معماری با فتوشاپ لایه باز :شیت بندی با فتوشاپ آماده فوق به صورت لایه باز بوده و حجم آن 1 مگابایت است. در صورت تمایل ، ما طرح شما را درون شیت قرار خواهد داد. برای سفارش از طریق  ” سفارش فایل معماری “ شرح سفارش خود را ارسال کنید.
دریافت فایل معماری

شیت در فتوشاپ ، یعنی ارائه کار بر روی یک ورق یا شیت بطوریکه بتوانیم هدف از طرح مورد نظر را روی برگه ارائه دهیم.در ارائه یک شیت موثر ابتدا ذوق و سلیقه خود شخص تاثیر دارد. در ادامه یک کار موفق می بایست قسمتهای مختلف یک معماری مثل پرسپکتیو و نقشه را ترسیم کنیم و در ادامه شیت بندی هایی که دو یا چند اثر هنری در آنها وجود دارد می بایست بصورت یک اثر ارائه شوند.هم چنین در یک ارائه موثر ، رنگها می توانند نقش موثری در ارائه مطلب داشته باشند.

نکات لازم جهت شیت معماری psd

برای یک شیت مناسب و قابل ارائه بودن می بایست به یکسری از نکات توجه کنید که در ادامه می توانیم به بخشی از آنها اشاره کنیم:

  • تمام اجزا باید خوانا باشند.
  • کادر بندی و کلاژ در شیت ممنوع می باشد.
  • اجزای شیت مورب ترسیم نشده باشند.
  • شیت به معنی پرزانته یا ارائه کار می باشد و سعی کنید بخش کمی از کار را رنگ آمیزی کنید.
  • در شیت از اندازه های زیاد و نوشتن متن خودداری کنید. اجازه دهید خود نقشه شما گویا باشد.
  • در شیت طراحی شده از ترسیم درخت و متن و … جلوگیری کنید. همچنین اجزای تکراری در شیت نداشته باشید.
  • زمانی که چند نقشه دارید آنها را نزدیک بهم ترسیم نکنید و مقطع و نما را با نظم خاص در کنار یکدیگر قرار دهید.

بنابراین در ادامه شیت سعی کنید کا را با اصول و آگاهانه انجام داده و یک تعادل بصری ایجاد کنید. فیگوری را که در شیت طراحی می کنید طوری نباشد که بیننده را از مسیر اصلی دور کند.
نمونه شیت بندی های بیشتر در : ” شیت بندی معماری “

 ÃƒÂƒÃ‚˜Ã‚¯Ã˜Â±Ã›ÂŒÃ˜Â§Ã™ÂÃ˜Âª فایل معماری

تبدیل psd به html5 به زبان ساده (برای مبتدیان)

در جدیدترین ترندهای طراحی وب سایت، سایت های واکنشگرا در حال تسلط روی شرکت های مختلف در همه صنایع هستند. سازگاری این نوع طراحی خاص با انواع مرورگرها و دستگاه ها باعث شده تا شرکت های تجاری به طور گسترده آن را برای طرح وب سایت های خود انتخاب کنند. در این وضعیت تقاضا برای تبدیل PSD به HTML نیز افزایش یافته است زیرا امکان دسترسی افراد به وب سایت ها را توسط دستگاه های مختلف با اندازه صفحه نمایش متفاوت فراهم می کند.

پی اس دی به اچ تی ام ال

تبدیل PSD به HTML بازدید وب سایت را بالا می برد چراکه افراد بیشتری با انواع دستگاه های مختلف می توانند به سایت دسترسی داشته باشند. انواع دستگاه ها مثل دسکتاپ، لپ تاپ، گوشی هوشمند، تبلت یا هر وسیله دیگری با انواع اندازه صفحه نمایش وجود دارد. صرفنظر از اندازه صفحه نمایش سایر جنبه های فنی هنگام تبدیل PSD به HTML روی دسترسی وب سایت از طریق دستگاه های مختلف تاثیرگذار است.

به طور معمول روند طراحی وب سایت با ایجاد یک طرح کلی با استفاده از فتوشاپ یا سایر برنامه های دیگر شروع می شود. این طرح در سمت کاربر ارائه می شود و در صورت برآورده کردن نیازها و انتظارات تأیید می شود. طراح با استفاده از HTML، CSS، jQuery یا JavaScript طرح ثابت را به صفحات وب پویا تبدیل می کند. گرچه طولانی دارد اما در بلند مدت به سود شرکت است. برای انجام یک تبدیل بی نقص و یکپارچه، درک بهتر از توسعه back-end (سمت سرور) و front-end (سمت کاربر) وب سایت ضروری است. وب سایت ها باید سیستم ساده ای داشته باشند و صفحات نیز باید سریعتر بارگیری شوند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.